En af mine tisluttede enheder har en sikkerhedshændelse!
Hvis du føler, at et af dine tilsluttede enheder har et sikkerhedstilfælde, er det livsvigtigt for din personlige sikkerhed, at reagere omgående. Vær venlig at følge de nedenstående instruktioner, for at rapportere en sikkerhedshændelse.
Venligst send al den påkrævede information pr. e-mail til security-incident-on-iot@legrand.com.
Den sikreste måde er at sende en krypteret e-mail. Hvis du aldrig før har sendt en krypteret e-mail, kan du følge dette link.
- Giv os dit navn, organisation (hvis du er professionel) og land.
- Rapporter hændelsen inklusiv følsomme data såsom produktnavn, model og firmwareversion samt hvordan din konfiguration er sat op (hvilke platforme du bruger).
- Indiker hvordan hændelsen opstod og hvilke handlinger du har foretaget
- Informer os om indvirkningen, som sikkerhedshændelsen har haft. Hvad er resultatet af indvirkningen op til tidspunktet for rapportering?
- Inkludér skærmbilleder af hvilke anormaliteter du har oplevet, ved brug af appen.
Vil vil bekræfte kvitteringen for din besked inden for maks. 3 dage, og vi vil vende tilbage til dig med yderligere information. Sagen omkring sikkerhedshændelsen vil forløbe sig over maks. 10 dage og du vil modtage en konklusion pr. e-mail.
At løse et sikkerhedstilfælde:
Hvis hændelsen er bekræftet af os, vil vi gå videre til den grundlæggende analyse og vurdere den bedste løsning på sikkerhedstilfældet. Du kan blive involveret i forbindelse med testfasen, for at sikre at hændelsen er løst ordentligt.
Når sikkerhedsopdateringen er udgivet, vil Legrand forberede og udgive en offentlig sikkerhedsnotifikation. Dette kan tage op til 90 dage fra det tidspunkt du rapporterede hændelsen. Vi bruger denne periode til at forsyne alle vores kunder med en løsning, som beskytter deres tilsluttede produkter.
Sikkerheden og fortroligheden af brugerdata er afgørende for Legrand. Vi gør alt for at sikre et optimalt niveau af sikkerhed og for at minimere svigagtig brug af dens oplysninger.